teisipäev, 24. jaanuar 2012

Täna hommikune trenn...

8 kommentaari:

MLR ütles ...

Muig. Esimesel ringil?
Nälga sa pole jäänud.

MLR ütles ...

Veel, et kompisitsiooni mõttes sobiks sulle kätte veel üks banaan ja midagi ka veel sandaali külge :)
Ja pildi võiks panna üles koridori teemaga " Arstid vabal ajal"

Hanna ütles ...

Oi, Mati, ma teadsin, et sinus peitub see, et sa ühel päeval jooksumaailmameistritest möödud! Run, Forrest, run!

melec ütles ...

see väike kõht on mul sumo vaatamisest...

Merike ütles ...

See on kõige tuusam pilt, mis sinust tehtud :D Lihtsalt nii hea...

ave ütles ...

Hea, et sa muidugi selle kõhuasja selgeks tegid, olekski muidu see küsimus õhku rippuma jäänud.

Liisu ütles ...

Super hea pilt! Ma olen kogu aeg kahtlustanud, et hoiad oma andeid vaka all! Jõudu seal olemiseks!

Tuuli ütles ...

See pilt paneb küll kukalt kratsima, et nagu peegelpildis seni teadaolev reaalsus, kus mustad ees ja valged sabas sörkimas. Väga muljetavaldav :)
p.s. hästi vahva blogi sul, miks ma alles nüüd ja Märdi abistavate viidete peale siia satun...