laupäev, 24. oktoober 2009

Olen valves praegu tööl ja siis istun internetis nagu ikka. Vaatasin orkutist kuidas mu sõpradel läheb - kõigil on ilusad pildid, järelikult läheb vist hästi. Orkutil on üks naljakas asi, et ta pakub mulle koguaeg uusi inimesi sõpradeks, no on üks selline riba kohe kust siis peaks neid kuidagi lisama. Ma mõtlesin, et miks ta mulle neid võõraid inimesi pakub aga siis sain aru, et see on vist seotud sellega palju meil on ühiseid sõpru. Ühega näiteks oli mingi 50 aga ma eluski ei old omast arust näinud teda. Vaata kui huvitav. See on nagu inimese treiler - coming soon! Sest noh loogiliselt võttes kui ikka on 50 ühist tuttavat, siis mingi hetk ikka puutud taga kokku ka reaalsetes oludes, vähemalt loogiline oleks. Öeldakse veel, et raamat on alati parem kui film - pole just eriti teemaga seotud, aga mul lihtsalt tuli see meelede see ütlus.

4 kommentaari:

Liis ütles ...

ma siin hakkasin m6tlema pa"rast oma arvutikatastroofi, et inimesed on ikka ka nagu arvutid. Ma"letad, ykskord vaidlesime, kas info ha"vib v6i ha"vivad lihtsalt infokandjad. Mulle tundub,et sul ikka oli 6igus - info ei ha"vi. Inimese hing on nagu k6vaketas, mis ikka elab edasi. Ja siis veel, et sellepa"rast k6ik tahavadki lapsi saada, et ennast backupida. Ei tea, aks need m6tted just sinu inim-treileriga va"ga seotud on, aga millegipa"rast tuli meelde.

Kane Barrel ütles ...

päris hea :D
ma ka kõhulihaseid teen, siis 20 on keskmine mis järjest teen ...
vahepeal rohkem ka ja kätekõverdusi ka 20 :D

Anonüümne ütles ...

Mulle meeldis see võrdlus: inimese treiler- coming soon!
Aga filme vaatamiseks ma valin ikka selle järgi kui huvitav treiler tundub (mõni on igav ka ju) ja eriti veel selle järgi kui mõni, kelle arvamust ma usaldan, soovitab et on küll hea film.
Et äkki siis Orkut pole nii 'mõjukas' soovitaja et teda uskuma jääks?

Anonüümne ütles ...

hea algus